BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 4 Jun 2011

2/6/2011

Best giler arr dpt jumpe kakak angkat aku nadhirah , haha , dea cantik oh , tpi dea rendah skit dari aku , haha , mse kitorang jumpe uh , dea asyik kene kutuk jewp , haha , dea sabor , and stu tahap tu dea tolak aku , haha , sabor je , btw kitorang pegi tgk wayang pi tgk citer karak , citer uh tade arr seram sgt , tergelak aku tgk adelah , haha ,yg dak-2 pempuan jerit-2 , haha , terbaik la korang , banyak kenangan manis mase tuh , hee , smpai arini aku tak boleh lpe , aku rase cam sekejap jew kitorang jumpe aritu , rindu bai dea , hee , dea kte nnti bile dea dh keje , dea nak belanja aku , harap-2 betul lah , haha , miss kau la Nadhirah !!

1 ulasan:

ieqa berkata...

bestnye korang dpt jumpa.
iqa x penah pon kuar ngan kwn. best3.