BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 5 Mac 2011

Pegi jalan2

Assalamualaikum To all my readers :)
Hari ni Aku rase letih giler sebab gi jalan2 ngan kawan2 aku , Asalnya bukan nak gi jalan2 , but mau gi perpustakaan , but Leh lak dia tutup , So kitorang pew lagi , jalan2 larh .
Start kitorang jalan2 at SaccMall Shah Alam dengan Jannah , Aishah , sabrina , farah , izzat n Hazmie . Diaorang yang perempuan ni tawaf satu saccmall , gi beli apemendetah , hahaha , kitorang yang lelaki dok follow je si dak pempuan nih , Memang meletihkan Siott !!
Kitorang pon bosan ikot dorang , So kitorang yang laki lepak kt Big Mug dekat ngan Plaza Alam Sentral , Pegi minum2 jap.
Pastu kitorang masuk jap kt dalam plaza tuh jalan2 , tawaf satu plaza tuh , hazmie ajak aku beli topi , Aku pon ikot arr dia masuk kt kedai topi tuh , perghh !! Topi dia mahal2 betul , Pastu dia plak tak jadi , pastu kitorang follow dak pempuan agi gi survey barang2 dorang , perghh ! Nk tunggu punya la lama , dalam 30 minit gitu Kitorang sume gi Lunch Kt Mcd , Pastu aku pulak kene pau ngan dak2 pempuan tuh , sebab aku tergoda ngan wajah kesedihan dorang , aku terpaksa kasi , bkan byk pon , skit jew , huhu. Lepas dah pegi makan tuh , kitorang yang laki gi lepak kat tasik Shah Alam , Dok tenangkan fikiran , Rasa angin yg segar , hehe , Pastu izzat plak nak pegi beli Satay untuk mak dia , pastu aku pon ikot la dia , n waktu kitorang nk balik , Kitorang naik taxi jew , takde la mahal sgt , huhu , Smpai kt Kedai izzat , mak dia jemput plak aku makan Satay nye , Aku pon malu2 makan la skit , Tpi Sikit jew , hehe. lepas tuh Dalam pukul 6 , parent aku amik kt kedai izzat , pastu aku balik lah rumah , Cerita Sudah Habis Daaa !!!!

0 ulasan: