BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 20 Februari 2011

Ijat Punya Story :)


hye , assalamualaikum to all my reader and my new followers. Sorry kerana sy terlalu sebuk dengan kelas dan bermacam lagi untuk dibuat. So mood untuk berblogging tertangguh sedikit -.-
Dekat bape minggu dah aku tak update blog aku , sebab kesibukan belajar and buat homework keje skolah and tuition , ni pun sekejap jew aku nk update status kesayangan aku ni sebab nk buat homework yg berlambak . Disini aku nk citer pasal kawan baik or lebih dikenali sebagai abang angkat. Rajen pulak aku nk citer pasal bdk ni , hahaha , just kidding yaww :)
Let start the story

Nama budak ni - Muhamed Izzat Bin Muslim , nme panggilan Ijat
Pertama kali aku kenal dia kat Sekolah Rendah Seksyen 24 , dekat kelas 6 jujur , ijat ni First time aku kenal dye mke dye blurr giler arr , hahaha
Ijat ni dia pandai dalam Mata pelajaran math , haha , setiap kali waktu math jew siap sedia arr dye kene ajar aku , huhu. Form 1 plak kitorang jadi lebih rapat sampai dah jadi cam adik beradik , mak dye pon kenal sesangat aku , hehe , yg pakai baju kuning tuh adik ijat , bdk poyo , haha. Bila kene buli panggil abg , sengal ! huhu , tpi skang Sejak aku dah pindah rumah and skolah kat klang , Susah aku nk lepak nan dorang dua , ade pon kadang2 jew , tu pon waktu cuti sekolah, grrr , Aku Rindu Sama Budak gemuk Itu -.- , The End Of Story

0 ulasan: